Tuesday 19 November 2013

Warkah Cintaku ..


Bismillahirrahmannirrahim .

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani . <3





 "Akulah orang itu.
Yang akan ada untuk kau.
Sehingga kau jumpa dengan seseorang yang lebih baik dari aku.
Seseorang yang akan memberi rasa yang lebih dari aku.
Akulah orang itu.
Yang akan selalu ada untuk kau.
Kala lewat malam juga awal pagi.
Yang memastikan hari-hari kau berlalu dengan baik.
Akulah orang itu.
Yang sedar bukan sempurna.
Yang sedar bukan terbaik.
Atau aku bukanlah yang punya segala kelebihan.
Tetapi, aku akan selalu ada untuk kau.
Sehingga kau jumpa dengan seseorang yang boleh kau beri hati lebih dari aku.
Akulah orang itu.
Seorang kekasih yang tak dianggap,
sehingga bila aku tiada pun…tak mengapa."
:’(




_ Via Bukangadisbiasa 

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved Emai Mariyyah !